Ring, klocka ring!

I fredags hade vi besök av Pernilla o Peter. Jag hade lagat vilt-insprirerad middag samt värmt badtunnan ... så det blev en lyckad kväll. Alltid så trevligt men ack så långt mellan gångerna, det måste vi ändra. Tack för en trevlig visit!


Året 2007 nästsista dag....hur ska jag summera det gångna året? Hmmm.....
Det har inte hänt några stora förändringar i mitt liv, jag jobbar fortvarande med "mina underbara barn", är gift med min älskade ♥Mats♥, ungarna är snälla och goa , hunden är lika "tokig", inga tecken på åldrandet  (?) osv... med andra ord; året 2007 har varit snäll med mig. 

Det finns egentligen bara en sak jag kan inte acceptera, att jag förlorade min älskade vän Åsa, jag saknar dig!
 

Måste tyvärr avsluta skrivandet för jag har ont i höger pek- samt långfingret! Jodå, tror eller ej men jag har gjort det igen, klantat mig. Råkade sätta mina fingrar mellan bildörren samtidigt som Therése stängde dörren. Aj, det gjorde ont må ni tro.....

Jag vill tacka det gamla året och välkomna det nya!

Syns och hörs nästa år!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej , nu måste jag ju erkänna att jag faktiskt har varit in på din blogg och spanat lite då och då =) Hittade din när jag gjorde en sökning... Och då blev jag lite nyfiken , vi bor ju nästan grannar ! Ha det så bra och om du inte vet vem jag är så här direkt så ska jag ge mig till känna nästa gång jag träffar dig...

2008-01-02 @ 10:00:52
URL: http://piakallman.blogg.se
Postat av: Prillan

Tack själv för senast för en fantastiskt trevlig kväll - vad tiden gick fort!!!

Men stumpan... hur bår du dig åt? Ena skadan efter den andra... snart kan väl inte familjen hålla sig för skratt när du "klantar dig" *skratt*

God fortsättning!!!

2008-01-03 @ 13:27:27
Postat av: Prillan

Meeen... här händer det inte mycket på uppdateringsfronten? Har ni slarvat bort datorn?!
;)

/Prillan

2008-01-24 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0