Nu är det gjort!

Vadå tänker ni..eller kommer ni ihåg att jag har pluggat lite här i höstas - fram till i lördags.
Det blev bra resultat från komvux; VG på matte A och MVG på samhälle. Nästan som jag hade planerat, matten blev ju snäppet under men VG är ju inte fy skam heller =o)
MEN högskoleprov då :o(   Oj då en simpel, arma finne gjorde sitt bästa men det blev inge bra resultat.... På läs och ord fixade jag 50 % rätt, engelskan inte lika bra  men dock ok men mattedelen då, den var ju fan inte klokt !!!!!
Som sammanställning drog det ner poängerna rejält. Synd, men sådant är liv; hårt!

Men inte deppar jag (än) för det . För just för 5 min sedan skickade jag min ansökan till högskolan. Socionom, ska jag bli har jag ju bestämt! Men innan det ska jag vara min makes vänstra hand och hjälpa honom rigtigt flitigt med renoveringen som vi har kvar. Och sedan ska jag lägga fram några bilder på det.

Längre brev nästa gång!

Hej svejs, ha det bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Å men hej! Så du lever ;)

Trevligt med lite läsning - hoppas det blir mer ofta *ler*

Du fixar högskolan trots det dumma Högskole provet tror jag :)

Hade gott!
Kramis tjockisen

2008-04-09 @ 09:24:24
Postat av: Kicki

Oj oj oj, drar mig till mnnes högskoleprovet, vilket jag borde lyckats förtränga... Suck!
Men nu håller jag tummarna för dig vännen! Du ska in! Du ska ju bli världens bästa chef!

2008-04-14 @ 22:59:14
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0