Oh, vad tiden går!

Nu hände det igen, att det tog tid med uppdateringen! Det måste vara någon som stjäl mina timmar på dygnet. Annars vet jag inte hur jag bär mig åt!

Hur som helst, Lennon fortsätter sin tournee, nu har han hunnit Vänersborg, Avesta, Borås och till helgen blir det Alfta men inga nya Cert tyvärr. Han tycker att det är inte kul att bli "klämd" av främmande folk helt enkelt. Så han har blivit placerad som 4:a men fått fina ord av domaren. Nu hoppas vi att han blir van och stå upp så att han ska få sina 2 Cert.

Nu har Inger från Ullader vaknat så jag ska fortsättauppdateringen senare.....

Hejs svejs!!!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Å, nu kanske man kan lägga in kommentarer här igen :)



Tack så JÄTTE mycket för hjälpen med Wille i Söndags... vi tar tacksamt emot hjälp igen om ni är lite sugen på "bebis" :)



Kramis Pernilla

2008-07-07 @ 23:35:20
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0