Utmaning och bilder på Wille


Hej igen!

Har äntligen fått träffa Wille! Oh, sååå underbar varelse, så mjuk och fin kille! Eller hur?




(P.S. Tur för herr Jonsson att frun är opererad, man blev ju "lite" sugen , fniss)

Annars har veckan gått med värmens tecken = sommaren är här, skönt!
På fredag åker Lennon till Vännersborg (och "jaga" flera Cert) med Monica! Lycka till ponken!


Här kommer svaren till Prillans utmaning:


5 saker på min "Att göra lista" idag:
1. Ta lång promenad med Lennon
2. Åka till soptippen
3. Torka av de nya stolarna
4. Handla mjölk
5. Koppla av

5 dåliga egenskaper:
1. Tar på mig alldeles för mycket av olika ärenden (...måste sluta med det)
2. Ringa till släkt och vänner
3. Tror att tiden räcker till mer än vd den gör
4. Har fortfarande för många MÅSTEN (har inte insett att sakerna rullar på oavsett)
5. Känner att jag ska stryka allas alla kläder = strykhögen växer

5 platser där jag bott:
1. Saukkola, Finland med mamsen o papsen
2. Vanda, studentlägenhet med min finska pojkvän
3. Lohja, när jag var Uska/bartender
4. Norrmalmsgatan
5. Alnö, där jag bor nu

5 jobb som jag haft:
1. Cafébiträde på ett café i Nummi (mellan 17-19 år)
2. Undersköterska, Kirurgen Lojos sjukhus
3. Bartender/servitris på Gasthaus Laurinportti, Lojo
4. Undersköterska Lindgården
5. Undersköterska barnpoolen, S-valls kommun

Bland annat! Är man "gammal" så hinner man mycket!

Jag utmanar Kicki: www.fyraben.com


Dagens ordspråk från ett bekanta i Finland:

Det är för sent att krysta när man redan har skitit på sig!

Vi ses en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Prillan

Hehe, ja de kanske är tur att de inte blir fler fam Jonsson på Alnö *fniss* Hur skulle de då gå me "caben" ?! :)

Kramis Pernilla

2008-06-03 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0