Back in business!

Hej på er alla!

Jag har tagit min time out klart och fått en hel del gjord som t.ex. skolan som jag är nästa klar med. En ynka liten uppgift på samhälle och efter imorgondagen är bara nationella proven kvar av matte. Och det känns toppen. Högskoleprov och socionomstudierna väntar.
"Media/biorummet" håller på tar formen, tv-väggen är klar liksom taket med alla 21 infällda spottar. Tapeten ska uppförmodligen imorgon och sedan är det bara heltäckningsmattan kvar (även den finns hemma). Sedan ska vi ge oss på matrummet!!!!!!! Slit och släp =o) Fast det är mest Mats som slitit mest, han är så duktig.

Men igår gjorde vi något som var helt sjukt underbart! Vi firade vårt 2-årsdag som gifta par, hade bokat in oss på hotell Knaust, oh, vilket rum det var, sovdel var som loft med trappa upp, en divan.... och så klart massor med kärlek i bagaget.. Jag är sååååååå kär.  Vi åt en god 3-rätters middag på Tandoori House, och spatserade från Railway till Aveny, sedan blev det natta natta vid 03 tiden. ♥Mats♥ ,tack för dessa 18 åren som vi har varit ihop, jag älskar dig så mycket!

Klart för denna gång, jag ska gosa lite med min make........

Kommentarer
Postat av: Prillan

Meeeen va kul att du e åter :)

Å man får gratulera lite i efterskott (igen då) på bröllopsdagen! Lät som en TOK mysig dag/natt :)

Vi måste ses snart... kanske ni vill komma på en middag nån kväll under påskdagarna? Men då jobbar väl ni när vi e lediga ;)

Ha de bra! Kramis från tjockisen!

2008-03-11 @ 11:19:18
Postat av: Anonym

GRATTIS i efterskott på 2årsdagen! Låter som ni firade ordentligt!
Tack snälla för lyckönskningarna!

Kram!

2008-03-13 @ 21:54:27
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0