Det var en gång en ....

Prinsessa som hette Therése, denna sagan är kort och vacker, eller hur..?





Hon var hos frisören Anna-Carin på Alnö och fick håret uppsatta till en sååååå vacker uppsättning med blommor (dock inte äkta) i, sedan på med klänningen som vi hade hyrt hos Eleganten i city, den satt  som att den var sytt efter hennes mått, behövde inte ens sys om !!
Hon måste vara lik sin "plastmamma"   'Fniss*  ....eller....??
Till Statshuset åkte hon och med sina 2 kompisar med våran cab, chaffören var, så klart, en mäktigt stolt fader , nercabbat genom stan så klart!!!!.
Oh min vacker x-tra dotter, om jag ändå hade kunnat vara ner i stan och sett dig att kliva på den röda mattan!
Kvällen hade varit lyckat har jag fått veta, en dag i minnet som hon nog aldrig kommer att glömma....

Dagens ordspråk är en latinskt citat:

 Veni, Vidi, Vici : Jag kom, jag såg, jag segrade

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha Grazie!! :D Puss

2008-05-24 @ 15:58:59
Postat av: Kicki

Ååå, vad vacker hon är! Ett minne för livet...
Tack för grattis och GRATTIS själv! You Go Lennon! Där satt den!

2008-05-25 @ 20:38:44
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Prillan

Meeen så fiin :) Förstår att du e instolt överr prinsessan!!! Blir så roligt att ses umorrn... typ när tror ni att ni kommer? Vi får höras så vi e hemma!

Kramis Pernilla

2008-05-25 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0