En vanlig dag ur mitt liv.......

Hejsan, Svejsan!

Här igen, nä men, nu chockar nog jag några av mina trogna ♥ vänner ♥ med en till "snabb" inlägg!

I dag var vi hos svärgubben och Ingrid för Mats har hjälpt Åke till att montera vindskydd på deras uteplats. Vad fint det blev! Det blev en heldagsutflykt med middag, Tusen tack, vilken god och stark fläskgryta vi fick. Trevlig sammankomst med massor av sköna skratt!

Kl 15 skjutade jag dottern till Birsta City att lyssna på Amanda medans jag var på Ikea och handlade gardinstånger till rummet samt spetsgardiner till sommarn. Portalen är på plats vilket innebär att nu fattas det bara möblerna, skönt! Sommaren kan börja!

Linn har nu en egen sida på bilddagboken.se som heter LTJonsson. Besök den gärna och se bilder som hon lägger ut (ibland även mammas bilder.....)

Imorgon håller vi tummarna till "tjockisen" .

Pussen o kramen!

Dagens visdom:

Tro inte på allt du hör, spendera inte allt du får

och sov inte så mycket som du skulle vilja...

Kommentarer
Postat av: Prillan

Jaa... Nu chockar du allt :) Å prinsen kom ut till slut :) Kanske var tummarna du höll *ler*

Se nu till å vila, ta det lugnt & tänk på hälsan gumman! Tänker på dig & vi ses så snart du är piggare!

Kram F.D "tjockisen" :)

2008-05-16 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0