Tålamod, gott folk, tålamod

Hej på er!

Det jag länge sedan jag var här =(

Jag har lite grann att stå i, ni vet.

Livet som studerande går utmärkt, jag har inte upplevt det jobbigt (än.....) enbart kul och inspirerande! Den första 15poäns kurs är snart gjort och sedan ska det siktas på nästa, vetenskapliga teorier...... låter något tyngre än denna (om sociala teorier).

Vi har hunnit ett par fester med, må ni tro. Kräftskiva i Njurunda, Tack Anki o Krister! Och sedan middag hemma med Peter, Pernilla, ♥Wille ♥ (gokille, puss på dig!) Marita, Patrik o Nellie. Det var en liten tack middag för Thereses student uppvakning (bättre sent än aldrig) så hon o Conny var givna gäster. Vem visste att hon fått tag i en "stå-upp-komiker" till boyfriend =o)  !
Snacka om att han underhöll oss "gamla", många skratt blev det... Tack alla ni för en trevlig kväll!

Idag har Lennon o jag varit på årets utställning på Gärde. Han placerades som 4 i öppen klass, Hade såååå gärna vilja få cert men, men det kommer år efter det här året med =o)  Och då jäklar kommer vi!!!!!

Kvällen har vänt sig till natt så jag ska knoppa mig nu!

Sov gott mina vänner! (och träffs någon anna gång igen =))

Ordspråk av Jerome K Jerome

Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra

Kommentarer
Postat av: Prillan

Nämen va trevligt med en uppdatering här :) Ska själv göra ett ryck på min sajt!



Tack själv för en mycket trevlig kväll förra helgen & hälsa komikern skratt



Ses snart!

Kramis Pernilla

2008-10-13 @ 09:38:57
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det där ordspråket passade mig!



Kul med en uppdatering! Tack för den eminenta utbildningen i onsdags. Idag var jag hos chefen och skrev på för förlängning. Skönt!

Ha det bra!

Kram

2008-10-16 @ 20:11:45
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Prillan

Absolut! Kom förbi på en fika på Lörda. Sonen har match vid 10, men vid en 13-tiden e jag hemma. Gubben jobbar tyvärr...



Kramis!

2008-11-05 @ 20:55:32
URL: http://prillans.blogg.se/
Postat av: Prillan

Nähä... inget nytt! å du som gav mig hopp igår :)

ler

2009-02-02 @ 09:08:10
URL: http://prillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0